ASDA £1 pizza.

witchy

Banned for good!
Joined
Jul 20, 2005
Messages
18,282
Reaction score
334
Anyone tried these?

I think they are on special offer as part of their summer range.

10" italian base (very thin) cheese tomato or peperoni.

They are great value for money and very tastey. :)
 
Always buy these unless the Chicago Town 'footy' pizza are on special offer at £2!!

btw,avoid Asda's own brand of 'takeaway' pizza,yuck!
 
I work at sainsburys and they got a deal on

2x 12 inch (margheritta, pepperoni & hot n spicy)
2x sides (garlic bread, coleslaw or sum leave things lol)
 
I work at sainsburys and they got a deal on

2x 12 inch (margheritta, pepperoni & hot n spicy)
2x sides (garlic bread, coleslaw or sum leave things lol)

For a quid? :err:

TBH, I find all supermarket pizza fucking foul.

The £1 ASDA ones are a breath of fresh air. :)
 
Cheers witchy I am off to bag a few now because you av made me ungry !:banana:
 
I don't have an Asda nearby withcy, any chance you could post a hi res photo?
 
This seems very odd cos i went shopping at asda on sunday they had Goodfellas pizza for a quid. I was gonna get some but didnt cos i make my own much nicer and you can make any size and over top em 2. Yum yum!!!
 
Eating pizza is bad enough, but eating any pizza out of a supermarket is like sucking on 1000 calories of cardboard.

Do you eat it with smiley faces and alphabeti spaghetti Whitchy ?:proud:
 
the last cheap pizza i bought was i think a goodfellas, had 'analogoue cheese' in it whatever that is. straight in the bin

asda pizzas are alright :)
 
Hardly Hi res starman.

Munkey wanted to vectorize it, print it out 6'x6' large, and look at it whilst eating his cup of soup.
 
Is this the one witchy, It does not sound so good

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=OV7SXmHq0Bk]YouTube - ASDA - HILARIOUS PRANK COMPLAINT[/ame]
 
Me again
Went shopping earlier and yes at Asda agian as usual. I said previously the Goodfella pizza was a quid well it still is but they had a better deal San Marco pizza 2 pack for a quid thats 50p each so who cares about their own brand now lol. One thing i will ask is the price comparison thing what a con. Help them with their marketing and all for nothing. Question has anyone ever got a voucher if so how much?
 
TEST
Back
Top